פרסום באינטרנט


פרסום באינטרנט

לא משנה איזה סוג מוצר פרסומי אתם צריכים...? חברת ריפלקס מציעה מגוון רחב של אפשרויות פרסום , לידים, קידום בגוגל, קידום בפייסבוק, אינסטגרם ועוד..

מה אנחנו עושים?

יוצרים תוכן, מעלים קמפיינים, מקדמים אתרים ומנהלים רשתות חברתיות - אנחנו משלבים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ושמים דגש על מעקב, תוצאות ואסטרטגיה משותפת עם הלקוחות שלנו! 

שיטות פרסום באינטרנט ..


חיפוש ממומן (Sponsored ad)

שיטה זו הינה מנגנון לקידום אתרים בתשלום המאפשר למפרסם לרכוש פרסום עבור מילת מפתח מסוימת במנועי חיפוש. קישורים אלו יופיעו בראש דף התוצאות, מעל לתוצאות האורגניות (התוצאות שמחזיר המנוע כתגובה למילות החיפוש), ולרוב עם הדגשה כי מדובר בחסות (sponsored). 
פרסום מבוסס תוכן (Content-based advertising)

פרסום המבוסס על מיקום מודעות באתרים ובעמודים אשר תוכנם רלוונטי לאתר המפרסם. למשל, בכתבה על חתונות, ימוקמו מודעות העוסקות באולמות חתונה. המנוע המוביל כיום בשיווק מבוסס תוכן הוא ה-Google AdSense של חברת גוגל.
פרסום מבוסס דמיון

שיטה זו בודקת שייכות בין משתמשים באמצעות הדירוג שנתנו למוצרים. "משתמש מטרה" הוא משתמש שרוצים להתאים לו פרסומת. "שכנים קרובים" הם משתמשים שנמצאה התאמה מרבית בינם לבין "משתמש המטרה" מבחינת דירוג המוצרים. המערכת בודקת את פרופיל ה"שכנים הקרובים" ומוסיפה ל"משתמש המטרה" פרסומות למוצרים שאינם מופיעים בפרופיל שלו. כך הוא נחשף למוצרים נוספים ויש סיכוי גבוה שהם רלוונטיים עבורו כיוון שעניינו משתמשים בעלי שייכות אליו שיטה זו הוכיחה את יעילותה ביישומים רבים אך יש לה כמה מגבלות:
  • קושי בפרסום מוצר חדש שלא דורג על ידי משתמשים.
  • קושי בהתאמת פרסומות למשתמש חדש שאין עליו מידע.